Onsdag

I morgon bitti bär det av till Stockholm på kurs. Jag är ersättare för skolans rektor som vid tillfället för kursens anmälan ännu ej var tillsatt och är det väl inte än riktigt heller. Ska bli spännade, men lite jobbigt då tåget går halv sju på morgonen och jag kommer hem halv sju på kvällen. Hoppas att det blir en givande dag.

Några kort.



Titta vad jag har varit modig. Massor av färg.





Färgerna blir aldrig bra när jag scannar, men, men. Färglagt med promarkers och akvarellpennor. På nyckeln och låset är det färglagt med twinklings, det glittrar fint.

Nu ska jag lägga barnen.

Kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Jättefina kort. Inget fel på färgerna rött är snyggt.

2008-05-21 @ 21:46:38
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tycker om kort med mycket färg men även de som är lite mer sobra i färgen.....ombyte förnöjer.=)

Dina kort är jättefina.=)

Ha en härlig dag vännen!

Kram

2008-05-22 @ 07:48:20
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Tina

Älskar det med det röda....är en stark läcker färg.

2008-05-22 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0