Hemma igen.

Det blev en lång dag idag. Tåget till Stockholm gick redan halv sju i morse och jag kom hem igen klockan sju. Det var en ganska givande dag, men  jag är ack så trött. Jag insåg snabbt att det vi fick höra kommer att ge både mig och mina kollegor en hel del jobb till hösten och våren. Hoppas att jag kan återge all information till de nästa vecka. Ska renskriva mina anteckningar i morgon för att samla tankarna och bena ut vad jag ska överföra till de.

Jag har blivit utmanad av Anna-Lena. Här kommer mina svar:

3 namn jag går under:
Cicci
Mamma
Cecilia

3 saker som skrämmer mig:
Ondska
Saker som kan hända de mina.
Nattfjärilar.

3 saker jag har på mig:
Röd, knäppt, stickad väst
Vit t-shirt
Svarta byxor

3 sanningar:
Jag blir lättretlig hemma om jag är stressad.
Jag har svårt att säga nej.
Jag är en husmus.

3 saker jag verkligen vill ha.
Hjälp åt min man att färdigställa huset.
Tid till kortmakeri.
Sommarlov.

Spännade att få sätta sig och fundera över svaren. Nu sänder jag utmaningen vidare. Jag utmanar...
Malin , Elisabeth och Helena .






Jag har hunnit skapa lite också. Promarkers, akvarellpennor och twinklings. Glaze på hjärtan och rosett i håret.

Nu ska jag lägga mig snart. Så slut att det bara vimlar i huvudet.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Jasså du du vill utmana mig, då ska jag fixa det. Två fina kort har du gjort också. Kram

2008-05-23 @ 19:57:44
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefina kort! Wow! Du är jätteduktig! =D

Vi får säga att jag antog utmaningen för jag gjorde den för ett par veckor sedan ;P



ha en härlig lördag!

Kram!

2008-05-24 @ 12:10:03
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0