Lördag är det mässa.

I dag har vi packat grabbarna saker till resan i Mora. Bustercup. Andra helgen för gubben i Mora. Vi har tvekat om den yngsta skulle kunna följa med, men nu far de alla tre. Bara jag, hunden och katterna kvar. Tror att jag kan roa mig. IKEA i morgon och mässan på lördag. 
Yngsta sonen och jag har planterat lite blommor i dag. Han är riktigt flitig när han sätter i gång. Krävdes lite planerande  var vi skulle plasera allt eftersom vi har en del projekt ute som ska byggas denna sommar. Men vi är nöjda nu.
En liten fyllskalle ;0) hämtade min man idag i Uppsala efter Valborgsfirandet. Hon såg ganska sliten ut där hon satt och studerade vårt arbete med blommorna. Funderar på att dra med henne till IKEA i morgon.

image125

Ett litet brudkort har det blivit. Färglagt med akvarellpennor.

image126      image127      image128

och några blomtags.

Ha det bra i vårsolen.
Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas vi ses på lördag ;0)
Finfina kort du gjort, det bara sprutar ut kort hemma hos dig.

2008-05-02 @ 07:06:42
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0