MÅNDAG!

Usch vilken dag.
 
Alla vaknade jätte trötta. Yngsta klagade över ont i halsen och nös som en tok. Bad nästan på sina bara knän att få vara hemma. Min man är bortrest och bara sex riktiga skoldagar kvar. Inte en chans att kunna vara hemma. Nästan gråtande lämnade jag barnen på fritids och for till jobbet och kände mig som världens sämsta mamma. Fy!
Hämtade barnen på fritids, en minst sagt tacksam son, och hem för att snabbt åka iväg på äldsta sonens fotbollsmatch. Derby mot Älvkarleby. Det blev vinst med 5-0. Grattis grabbar! Jag tror att det är i ett stim just nu. Tre spelade och tre vinster.
Hem efter sju för att duscha och äta middag.
Sen fick vi en riktigt mysig stund med saga alla tre i vår säng.
Malte var i himlen en stund senare. Matte tappade ut halva mathinken på golvet, IGEN. Suck!


Ja, ja, det fixade sig snabbt.

I går hann jag faktiskt en sväng till mamma. Yngsta sonen rensade hennes rabatt lite också, ett klart förbättrat utseende på den blev det. Hon fick naturligtvis ett kort och en väckarklocka som hon ville ha.



Naturligtvis ett lila kort. Vad annars till min mamma. Spetsen är handknypplad, kanske av min mor, promarkerpennor och akvarell pennor, BG-papper och en söt liten hÄngel.

Nu är hunden duschad och jag ska ramla i säng. Hoppas att morgondagen har med sig ett mera lugn.

Ha det gott i vår värmen.








Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint kort du gjort till din mamma.=)

Hoppas du får en lugnare dag idag min vän!

Kram

2008-05-27 @ 06:31:13
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Jättefint kort i fina färger. Idag ska min mamma också få ett kort av mig, ska göra ett till pappa också när jag får tid. Kram

2008-05-27 @ 07:26:41
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Finfint kort till mamma!

Se nu till att lugnet får råda idag - man orkar inte hur mkt som helst ;0)

Se till att få lite pysseltid, det lugnar ner.

2008-05-27 @ 09:03:58
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vilket fint kort till din mor! =)

Har inte haft en tanke på att dom två stämplarna faktiskt passar väldigt bra ihop! =D

hihi förstår att Malte var i himelriket ett tag!!

VIlken golden hade inte varit det?!! ;)

kramisar Petra

2008-05-27 @ 15:57:32
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0