Regnet det bara öser ner...

Bäst att passa på att skriva lite i bloggen när tid finnes. Barnen är ute med en kompis och leker. Min man och N är ute och bygger en ny trappa in till huset.





Det är fem grader varmt, blåser och regnar. Stackars grabbar. Det minsta jag kan göra är att stå för markservicen. Kaffe i mängder och lite god mat.

Det är mycket som ska fixas med huset just nu. Vi ritar just nu på en ny, stor och fin hall här, men tills dess får en ny trappa duga.

Jag är inte helt kry än. Har nog hela huvudet fullt med snor eller något. I går gjorde jag ett födelsedagskort till äldsta sonen kompis som hade kalas i dag.



I dag glömde jag bort att han skulle på kalaset. Kom på det när kalaset redan var över. Suck! Som tur var blev han inte speciellt besviken. Vilken hopplös mamma. =0P

Jag har handlat skor också, utan Hannas hjälp. ;0) 
Det var inte alls meningen att jag skulle handla skor. Jag och min man bara slank in i butiken och ...
Visst är de tuffa.



Nu ska jag gör ett kort till och helst några blomtags också.

Kram på er där ute.



Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad jobbigt med detta regn och så ska de behöva stå och jobba i det också....fy!

Skitsnygga skor, såna vill jag också ha....tipsa mig!!!! Please!

Hoppas att allt är bra, hör av dig om du har tid.

2008-05-17 @ 20:21:22
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Shoppa utan mig?! Taskigt värre ;)

2008-05-17 @ 21:35:02
Postat av: Danne

Hej!



Jag har fixat fram 2 USB minnen som jag tänkte ge till dig..

Hälsa Jocke & grabbarnagrus :-)

Krya på dig.

2008-05-17 @ 22:56:46
Postat av: Helena

Jättesnygga skor.....jag gillar dessutom rött.=)

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-05-18 @ 12:08:29
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Jättefina skor, var själv in där häromdagen men eftersom jag är gravid är det ingen idé att köpa skor nu. Har fått större fötter efter de andra två så jag vågar inte, plus att det kan bli varmt i sommar så jag kanske får baddare till fötter s. Kram

2008-05-18 @ 17:16:59
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0