Måndag igen!

Så gick hela helgen med en massa blåst och en del regn.

I lördags var det innebandy, men bara för den yngsta. Rasmus var förkyld. Pontus och jag tog en sväng till stugan för att möta upp min bror och fixa det sista inför vintern.

Söndag var det meningen att jag skulle packa barnen för ett par dagar hos farmor och sedan skulle jag få en lång söndag med min mamma och en sväng till min syster. Någon ville annat och precis när jag skulle sätta mig i bilen ringer min bror. Mamma är en en gång över medicinerad och vi måste få in henne på sjukhuset. Så var den söndagen med mamma förstörd.
Jag begav mig så hem efter att i alla fall klippt buskarna hos mamma. Ledsen, irriterad och trött  då finns det bara en bot. Skapa.
Efter ca fyra timmar var jag fyra LOs rikare. Lovar att fota de en annan dag då det är ljust ute.

I dag var jag, min stackare, till tandläkaren igen. denna gång skulle de rensa min onda tand. Dum som jag är trodde jag nu att det bara kunde bli bättre, slutade ju med penicillin i går. Nu har jag så J--la ont i den förbannade tanden igen att jag vräkt i mig medicin så jag blir nog hög som ett hus igen. Längtar inte tills jag ska göra färdigt tanden om tre veckor ska ni veta.

I fredags ringde de om syster som mår sämre, så i morgon blir det möte om henne.

HJÄLP!!! Jag behöver klonas. Några tips? Hur ska jag hinna allt?

Medans ni funderar över det visar jag två kort jag fick till i helgen av en baksida på ett reklam blad. (nej då, jag har inte fått scrapfeber bara galet konstiga scrapletar ögon)

 

Ha en bra fortsatt vecka!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Ja klona sig skulle vara bra ibland. Försök att ta det lungt och vila lite i mellan åt allt låter så jobbigt för dig. Kram

2008-10-27 @ 19:11:28
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

2 toppenkort du gjort! Jag har aldrig testat å göra svart/vita kort...ett måste i framtiden! =D

ojoj...du har en häktisk vardag hör jag =/

Jobbigt när folk i ens närhet mår dåligt..det tär även på en själv..

HOppas du mår bra efter omständigheterna vännen å att du haft en någorlunda trevlig helg ändå.

Stor kram Petra

å du, tusen tack för att du alltid skriver så snälla å rara ord inne hos mej! De värmer!!

2008-10-27 @ 21:39:18
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Anna Smid

Oj, det låter som du inte har det så kul just nu! Tänk på att ta hjälp av nära o kära både vad det gäller att få prata och kanske även praktiska saker.

Fina kort du gjort! Bra terapi kan jag tänka mig!

Ha det så bra som det bara går!

2008-10-28 @ 07:09:12
URL: http://www.smid.zoomin.se
Postat av: Anna-Lena/Hönan

Hua då så livet tre sig iblan. JAg tänker på dig och tanken om kloning ja den har vi nog alla iblan, men tyvärr så går det ju inte...



Förstår precis hur det känns med att få sätta sig och skapa mitt i allt. Så funkar jag med:-)

Stor kram till dig och du urtjusiga kort. Väntar med spänning på att få se din alO:er;-)

/Anna-Lena

2008-10-28 @ 10:01:10
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Usch vad jobbigt ni har det, tänker ofta på er och allt som drabbar er. Tänker på er och skickar kramar...men vet inte hur du ska kunna hinna allt, klona är ju inte såå lätt tyvärr,har jag hört.

Du...kom ihåg kedjan ;0)glöm inte använda det jag gillade bäst.

Styrkekramar

2008-10-28 @ 10:39:36
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: ronjabus/Anna

Vad snygga kort! Skönt att du kan hitta ro i din jäktiga vardag med denna hobby! Sköt om dig!

2008-10-30 @ 14:52:35
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0