Söndag

Vilken dag det var igår. Bara min dag och mitt intresse. Jag nöjt i fulla drag. Scrapmässa i Gävle.

Det är alltid så roligt att gå runt och kika på alla saker, känna på papper och bara njuta. Denna mässa blev speciell på många vis. Cissi min arbetskamrat som är alldeles grön inom området söp in all info hon orkade. Linda och Viktoria dök också upp en sväng. Anna min vän var också där en stund. Elisabeth/gobiten kom med sin lilla gobit Axel knappt fjorton dagar.

Sen kom också Helena och Malin. Som jag sett fram emot att få träffa er tjejer. Det var bara så roligt. Tur att vi hann med att ta en fika. Ni har förändrat min syn på bulldogar för alltid. Det är så underbart att få skratta från hjärtat. Jag ser framemot nästa gång vi ses tjejer. Får nog adda er på min msn.

Flera härliga människor träffade jag också. Det är så intressant att träffa de med samma intresse. Min man funderar om jag har alla hästar hemma ibland då jag helt grottar in mig i mitt skapande. I går fick jag bekräftat att jag inte är ensam. Tack Åsa och Anna-Karin för en bra mässa.

I dag var det tillbaka till verkligheten igen. Först ett roligt besök till Cissi med lite pysselgodis, lösningsmedel, stämpelrengöring, papper att stämpla på, dubbelhäftande tejp och några motiv. Vi fick lite fika och en stunds lek med lilla Alva två år. Sedan ett besök hos mamma för att fixa diverse saker, hämta ut pengar mm. Till systers katt för att mata och städa lådan. Lilla gumman så hon saknar matte. Gosade nästan sönder yngste sonen som var med. Sedan for vi till sjukhuset för att besöka syster och lämna några saker. Nu är vi hemma igen. Barnen pysslar och jag ska förbereda lektioner.

 

Så ett par kort. Ni som var på mässan kanske såg Åsa dema promarkers och polychrome tekniken. Jag gör likadant fast med akvarellpennor i stället.





Ha det nu gott och dröm om nästa mässa.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad fina kort du har gjort.=)

Det var jättekul att få träffa dig vännen och alla andra också förstås.=)

Ja det är synd att det är långt mellan oss.

Du får gärna adda mig på msn....det är samma adress som mailen.

Jag har just beställt ett sånt där alfabete som ligger på en dies.=)

Kom på att jag har ju en Zizzi till och hon brukar jobba åt kortmakaren ibland där de har just de alfabetena......så nu vet jag att det funkar i CBn.=)

Ta det lugnt nu nästa vecka vännen och var rädd om dig!

Kram

2008-09-07 @ 19:13:21
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vad jag önskar att jag hade varit där! Verkar som om ni haft det kanontrevligt! =) Får se till att komma nästa gång.

Fina kort har du hunnit med oxå. Hur hinner du??

Ha det så gott!

Kram!

2008-09-07 @ 21:13:01
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Kanonfina kort. ja visst är det trevligt att träffas. Har du också msn? Jag har också det så du får gärna adda mig också om du vill. Kram

2008-09-07 @ 22:21:03
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Malin

Jamen det är klart att du ska adda oss på msn!! Jag har [email protected] =D Adda meeej!



KraM!

2008-09-08 @ 09:36:18
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: chruss

Vilka underbara kort du har gjort!

Hoppas din syster mår ännu bättre nu - det tar på krafterna att oroa sig.

Tack för kommentarerna i bloggen, dotra var igång i lördags igen därav kom jag inte iväg på Gävlemässan.

Men det gick bra för henne den här gången med, det gick dock väldigt fort...;-D

2008-09-08 @ 11:09:08
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var så kul att träffas i lördags! Som du sa, så kände jag ju igen dig! Hoppas att Cissi blivit riktigt biten nu. Fler pysslare i Gävle är ju underbart.



Vilka fina kort du har gjort! Jag har ingen inspiration alls trots allt fint jag köpte.

2008-09-08 @ 12:41:24
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

jag är så avis på alla er som varit på mässa!! grymtar lite ;)

Måste varit riktigt roligt å träffat alla dessa goa tjejer!

Vilket läckert kort du gjort!! Härligt lekfullt! =)

kramisar Petra

2008-09-08 @ 20:34:49
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0