Och så var det söndag, igen.

Jag tror verkligen att jag gör lite nya inlägg då och då, men så ser jag plötsligt att det gått flera dagar igen. Bättring Cicci, om jag får be!

Dagen har egnats åt att städa. Hur kan det bli så stökigt och dammigt så fort. Vem sjutton ställer till allt det?
Nu är hela tvättkorgen i alla fall tom...tills i kväll när dagens smutstvätt ramlar i. Bäst att njuta ett några timmar av den glädjen.

Det blev inget gjort hos mamma i helgen då bror fick feber och förkylning. I stället fick jag egen tid till...ja, inte var det skapa i alla fall, men dock jobba undan en hel del. Skönt det i alla fall. I dag ska jag banne mig sätta mig en stund efter att sista tvättmaskinen är hängd. Jag är en riktig sopa på att prioritera mig själv. Bättring Cicci!

Lite har jag skapat i veckan i alla fall. Två kort som jag tyvärr inte kan visa än då det finns risk att mottagaren kikar in här, men ett annat kort och en liten bag? kan jag visa i alla fall.



Less is more? Hittade den virkade fjärilen på en loppis i somras för en krona.



Denna bag var roligare att göra än att pynta, men det blir nog bättre till nästa bag.

Nu måste jag sluta för att hänga tvätt och sedan SKA jag pyssla.


Spana in denna blogcandy hos Motivet.




Ha en underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Klart att det är du!! GRATTIS! :) Hann inte skriva det till dig, fick besök av syster precis när jag var klar med inlägget. Lägger bilderna i lådan så fort som möjligt!



KRAM

2009-09-13 @ 18:22:18
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Kamilla

Ja, usch det skulle städa och tvätta av sig självt, så man slapp :)

Kortet är ju supersött! Stilrent och harmoniskt!

Och BAGEN woooow så snygg den är!!

Visst är man dårlig på att prioritera sig själv, men kanske vi ska ingå en pakt?

Minst 3 timmars pyssel varja dag ;) det vore väl nåt!!

Kram kram och ta hand om dig!

2009-09-13 @ 19:42:13
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja jag förstår inte vem som drar fram grejer och stökar till?! OCh tvätten då var kommer den ifrån!? ;-) Kan säga att mycket av tvätten här hemma kommer från tjejerna, speciellt den största, som gärna och gladeligen byter kläder flera gånger varje dag!



Vilken härlig bag! Har du nån mall? Superfin är den.



Hoppas du fått pysseltid!

Ha det bäst!

Kramisar!

2009-09-14 @ 02:00:15
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad fint du gjort.=)

Det blir kanske mer tid när hösten är här på riktigt och man vill kura inomhus.

Jag har redan gjort 14 julkort på beställning så det var bra jag började i tid.=)

Nu är jag lite trött redan på bruna julkort så det ska bli kul att få göra lite annat nu.

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

2009-09-14 @ 18:57:05
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tror att vi har hustroll som stökar till här faktiskt...Maja och max hjälper till och drar fram lite dom oxå men ibland undrar jag hur dom har fått fram vissa tunga grejer...Teamwork mellan trollen och vildarna förmodligen ;P

Så sött kort och superfin väska!!!!



Stor Kram!!!

2009-09-16 @ 10:16:17
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0