VAB!

Så var det min tur att vara hemma med de sjuka barnen. Jocke var hemma måndag och tisdag och sedan påstod att han också har ett jobb att sköta så det var min tur. Förstår inte alls vad han menar? ;0)
Jag har bara varit en sväng till jobbet för skolfotot. Fröken bara måste ju vara med på det, enligt barnen.

Köket går långsamt vidare.

   

Här sätter Jocke om skåpen då skivan inte passade. Hur bara kan det bli fel då man får hjälp att måttbeställa?

 

Nu ligger en bänkskiva, täckskivor, golvlist och krönlist. Det saknas taklist en täckskiva på högskåpet och silkon runt skivan. Eller...

 så har vi en bänkskiva, belysning över den, taklister kvar och en del röjande.

Jag har faktiskt stulit några minuter till att skapat ett kort.
Dopkort till lille Alexander i Haag.
Mitt första klänningskort. Hur roligt som helst!!!



Stora Ensos papper med CBs embossingplatta, pappersrosor, tyllspets, peral maker kring fåll och ärmar, organsa band och ett kors. Beställaren var lyriskt nöjd. Hoppas nu att mottagaren blir lika glad.

Nu ska jag färdigställa nästa beställningskort och läsa lite läxor med barnen.


Ha en skön sensommardag!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilket gulligt kort! :)

Typiskt det där med bänkskivan! Hmm.. konstigt när ni fått hjälp, vet att J råkat ut för det hos någon kunde som också hade fått hjälp av leverantören att beställa allt. Ingen nämnd - ingen glömd! :) Hihi, får komma förbi er jag också när ni börjar bli lite mer klar och så får du gärna ta en liten promis förbi här om du vill! :) Visst är det dags för en pysselträff snart? Ha en bra vecka - kram E

2009-09-02 @ 16:44:30
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Helena

Jättefint kort vännen.=)

Jag gjorde ett sånt i början på veckan fast jag lovat mig själv att aldrig försöka igen.

Första gången var jag nog lite överambitiös men den här gången blev jag nöjd.

Tråkigt att barnen är sjuka....hoppas de kryar på sig snabbt.

Nu ska jag återgå till det tredje dopkortet jag ska göra till samma dop.=)

Ha en mysig kväll vännen!

Ps vad fint köket blir.=)

2009-09-02 @ 19:21:06
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Carro

Härligt kort! =)

Skönt att köket börjar bli klart. Ja nu återstår det där som är mindre kul....röjandet... Men även om det tar tid så inser man att det är i sluttampen så då brukar man få extra krafter och lägger in slutspurten! =)



Ha det bäst vännen!

Kram!

2009-09-02 @ 22:17:48
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej Cicci!

Varför är det på detta viset?

Vi hinner ju aldrig ses, hela sommaren bara försvann. Jag har inte ens tagit mig förbi för att hämta min embossingplatta! När ni fått köket klart så ska vi ses! Scrappar ingenting nu, har gjort typ 3 kort på hela sommaren. Lusten har inte riktigt infunnit sig!

Saknar dig!

Kram Victoria

2009-09-02 @ 22:31:42
URL: http://livetharochnu.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja tänk vad kul om du kunde komma hit och hälsa på.=)

Nu träffas vi om en månad i allafall....det ser jag fram emot.=)

Ha en fin dag vännen!

Kram

2009-09-03 @ 10:30:44
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Maya

Så masse lekkert du har laget!!

Og så nydelig som du fargelegger!!

Elsker ditt hÄnglar blom-kruka kort legger ned her,så nyydelig laget og nydelig fargelagt!!

Ha ei flott helg,

klem fra Maya :)

2009-09-04 @ 20:21:59
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Tack för lånet av din man idag, han försökte verkligen - synd att han inte lyckades. Vi får ta nya tag en annan dag.

Vad fint ni får i köket, vill komma och se irl sen.

Vi var till skolan på fotodagen, men såg inte till dig...vi var mest ute o lekte.

Kram till er!

2009-09-04 @ 20:48:08
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0