Solsken

Nu får jag riktigt skämmas. Det var evigheter sedan jag gjorde ett inlägg här. Ursäkter??? Nja, inga som håller.
Jag har inte haft så mycket tid eller ork att vara på nätet alls faktiskt.
Livet rullar på i en hastighet som knappt går att beskriva.

Förra veckan var familjen till Klövsjö på skidsemester. Det är så skönt med miljöombyte. Toppen väder hade vi också.
Jag hade fått stränga order av sjukgymnasten att jag bara fick "finåka" i backarna. Vilket jag nästan lyckades med hela veckan.
Sönerna tycker att det är så roligt att åka lite på sidan av pisterna i skogen och en av dessa gånger hängde jag på (mot bättre vetande). Naturligtvis slutade tur med ett hopp. Attans vad ont det gjorde i knät att landa, men det gick bra. Svärmor och Göran skämde bort oss med att servera mat hela veckan i sin stuga.

 Underbar utsikt från toppen.

Vi tog en tur till Storhogna för lite ombyte en dag också.

 

Platserna är förbundna med ett liftsystem så grabbarna tog den vägen tillbaka medans jag vilade mitt knä och tog bilen tillbaka.
På väg hem till Furuvik igen fick Pontus magsjuka i bilen. Några timmar senare var det Rasmus tur. Jocke och jag klarade oss faktiskt. Jag tror starkt på vitpepparkorn.

Nu är det vardag igen och jag jobbar. Inte helt fel det heller. Jag trivs som fisken i vattnet på jobbet.

Några kort kan jag faktiskt visa också.

 Kortet från scrapträffen.

  Grannens som fyllde fem.

 Välkommen till världen- kort.

Nu ska jag ladda för att tillbringa dagen på innebandy 9-19 i morgon då Rasmus ska spela DM.

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

Så härliga kort du har gjort =D Och så roligt att se ett inlägg igen!! Jag har varit in här var och varannan dag och hoppats på uppdatering ;P

härligt med semester,..tråkigt bara att den slutade i magsjuka :S



Kram!!

2010-03-14 @ 14:06:49
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Ta dagen som den kommer lite mer, så du inte bränner ut dig vännen ♥ Härligt med skidsemester, snart är det vår tur.

Jättefina kort du gjort, har saknat dina alster här i bloggen.

2010-03-14 @ 18:55:02
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Helena

Härligt med livstecken från dig vännen.

Har saknat dina inlägg och dina fina kort.

Tråkigt att er semester slutade med magsjuka men ni hade i allafall en härlig vecka till fjälls.

Nu blir det ingen mässa i vår i Gävle men jag hoppas att vi kan få tillfälle att träffas en då.

Ha en mysig kväll min vän!

Kram

2010-03-14 @ 19:45:35
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: TinaStina

Åh Klövsjö! Där var vi tre år i rad när ungarna var mindre. Underbart ställe!



Vilka fina kort! Gillar verkligen välkommen-till-världen-kortet, det genomskinliga lövet och den jättesöta stämpeln.



Blir lite orolig för ditt knä när du skriver att du hoppat i backen... men det verkade ju gå bra :)



Kramar!

2010-03-15 @ 17:21:25
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com
Postat av: Carro/camile

ÅH! Vad härligt att höra nåt från dig. Saknat dig och dina alster här på bloggen. Men ta det lugnt så du inte bränner ut dig. Vet hur det är när livet går i 120.....



Kanonfina kort du gjort!



Ha det bäst vännen!

KRAAAAAAAAAAAM!

2010-03-15 @ 23:06:52
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej Vännen!

Var rädd om dig! Ta det lungt med knät!

Kram Victoria

2010-03-17 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0