Scrapträff

Kan tro att ni funderat vart jag tagit vägen...här är jag.

Bloggen har tyvärr fått stryka på foten för en massa annat, men en liten uppdatering kommer här.

Nu är det tolv dagar och en kväll kvar tills skolan slutar och sen är det bara tre dagar till kvar att arbeta denna termin. Hur kunde det gå så fort??? Har jag hunnit allt jag tänkt på jobbet? Näää! Precis som vanligt alltså. Det ska bli riktigt skönt med sommarlov, men känslan har liksom inte infunnit sig än. Vädret? Ja, kanske.

I går var det scrapträff med tjejerna igen. Många skratt, lite allvar och en hel del scrappande. Vi fick en utmaning att plocka ihop ett scrapkit till träffen. När vi kom dit fick sedan dra en lott och skapa ett kort med det material vi fick. Riktigt roligt och vi blev strängt upptagna med detta en bra stund. Så här blev mitt resultat.



Tack för utmaningen Annica!

Grannarna gifte sig på sin brygga i går och här är kortet till de från oss, familjen Hall.



Ett "spara bra att ha kort" fick jag också till.



Jag gjorde också ett kort var till barnens lärare till skolavslutningen. Tyvärr är det min tur att inte få vara med på barnens avslutning i år då vår skola också har avslutning på kvällen i år. Tur att Jocke kan vara med.



Till Rasmus fröken.



Till Pontus fröken.

Ganska nöjd med vad jag hann med. Nu har jag ett par beställningar kvar att göra i veckan.

Nu ska jag se till att barnen lagt sig sedan blir det lite tv-mys med maken innan jag somnar.


Lite candy också.

 Skogstokiga!

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilka fina kort du gjort! Så Anna och Tomas har gift sig! :) Trevligt! När och hos vem skulle vi ses nästa gång? Sköt om dig! Kram E

2010-05-23 @ 23:55:34
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Carro

Det var en väääääääligt lång fredag du haft! ;-p

Men åh så härligt att se/höra från dig. =)



Kul med scrapträff. Och så mycket fint du hann med.

Jag har haft "päronen" här och vi har fixat med mitt land och gjort stenparti (läs påbörjat) och planterat växter. Och så har jag kallmålat en massa åt dem.



Ja vårat jobb är ett alltid evigt stressande som man inte hinner som man vill. Själv är jag sjukskriven....



Ha det gott vännen!

Kramisar!!!!!

2010-05-24 @ 00:26:59
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Lise-Lott G

Wow, vad många härligt somriga kort du skapat.



Ha det gott!!



kram Lise-Lott

2010-05-30 @ 21:53:02
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej Så många fina kort du hann med. Bröllopskortet blev ju super. Kram

2010-05-31 @ 20:12:35
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Helena

Jättefina kort. Gillade allihopa!

/Hella

2010-06-09 @ 14:26:15
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Helena

Underbara kort.=)

Saknar dig verkligen vännen och undrar hur du har det.

Vi hörs av nu när skolan slutar och du kanske får lite fritid.

Tänker på dig!

Kram

2010-06-12 @ 09:17:02
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0