Längtar...

 Ibland går tiden så otroligt fort och ibland känns den oändlig. Märkligt det där.
Förra veckan bodde Anders och jag i nya huset. Vilken känsla! Vi njöt av friden och känslan av att ha hittat rätt.
 
Utsikten när vi intog vår första frukost tillsammans i nya huset var så vacker.
Här är ett par foton på huset i vinterskrud.
 
För att kunna flytta hade/har vi en del att göra. Jag målade...
 
 
 
och Anders satte/sätter upp väggar för att barnen ska få var sitt rum.                           
Pontus rum(syns i bakrunden)  Rasmus rum  Filips rum
Ibland unnade vi oss lite vila och njöt framför öppna spisen.
   
Nu är jag med mina "små" hjärtan här i Furuvik och packar. Inte långt kvar nu tills vi flyttar.
Innan barnen åkte till sin pappa firade vi äldsta sonen Rasmus födelsedag med att gå ut och äta.
 
Det finns fler saker jag väntar på och längtar till. Vi har en tjockis i släkten! Åh, vad spännande det ska bli.
 
Ha det gott nu alla!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kul att få se lite bilder, och Lycka till med allt nu.

2013-03-08 @ 17:55:01
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Petra Eriksson

Hejsan! Bara lilla jag som kikar runt och lämnar lite avtryck. Tack för all fin inspiration! KRAM Petra E www.romantiskahem.blogspot.com

2013-03-12 @ 07:59:01
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0